| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

عشق علی(علیه السلام) ما را به سوی هم کشانده / اصلا به جز این باوری دارم؟ندارم...

| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

عشق علی(علیه السلام) ما را به سوی هم کشانده / اصلا به جز این باوری دارم؟ندارم...

| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

مینویسم برای
شاعرترین و مهربان ترین و احساسی ترین و...
بهترین مرد دنیای زنانه ام.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

1397/9/28

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ
| بسم الله النور |
امروز رفتیم دنبال پرده های خونمون 
میدونی من تک تک تک تک تکککک تکککککک این خریدا رو حتی اگر کلی اختلاف سلیقه داشته باشیم،با ذوق و شوق کاملللل انتخاب میکنم؟میدونی؟ 
پرده ی اتاقا رو گرفتیم ، طرح سنتی و رنگ گرم
پرده آشپزخونه هم سفید ، تقرییییبا ساده... 
کل امروز و با دایی حسن بودیم و کلی اذیتش کردیم 
هیچوقت فکر نمیکردم با کسی اینقدر اخلاف سلیقه داشته باشم که با دایی داشتم 😆 و اینم بگم که هر بار که نظر دایی و پیچوندم یبار مردم و زنده شدم بس که برام "نه" گفتن خصوصا به بزرگترم سخته! 
امروز از از ته دلم دعا کردم که خدا یه دختر خوب نصیب دایی بکنه و بیان دوتایی پرده های خونشونو بخرن...
بعدم که رفتیم لاله زار سراغ لوستر و چراغ های خونمون و شیر پسته زدیم بر بدن 
این رو فرشی دلبرمون 😍 
و شیر پسته ی دایی بخر 😆
و #خاطره ... 
#لحظه_های_شیرین_کنار_تو_بودن

چقدر خوبه داشتن یه همسر شاعر ، که شعر روی کارت عروسی و خودش بگه ...

| عاشقک بنت الزهرا (سلام الله علیها) |
۹۷/۰۹/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجـ سیصد و چهارده ـنون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی