| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

عشق علی(علیه السلام) ما را به سوی هم کشانده / اصلا به جز این باوری دارم؟ندارم...

| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

عشق علی(علیه السلام) ما را به سوی هم کشانده / اصلا به جز این باوری دارم؟ندارم...

| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

مینویسم برای
شاعرترین و مهربان ترین و احساسی ترین و...
بهترین مرد دنیای زنانه ام.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

1397.3.3

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ق.ظ

| بسم الله النور |

سحر هشتم ماه مبارک 

3:11


این پست و در حالی مینویسم که کتاب معراج السّعادةِ ـت جلوم بازه و آجی رو تخت خوابیده روبروم و رو سرش متکا گذاشته که نور اذیتش نکنه

و آقا جون و عزیز تو اتاق آجی خوابیدن و مامان و بابا تو پذیرایی و فقط منم که بیدارم

[همین الان مامان بیدار شدن و رفتن دستشویی ، فکر کنم بیدار شدن که سحری و اماده کنن] 

حالا اینارو ول

 

مهمتر از همه اینکه امروز میای 

و من 

مثل 

همون اولا 

از ذوق دیدنت دلم میلرزه.. 

از ذوق همون ثانیه ی اول حتی ، که در و باز میکنم و زل میزنیم تو چشم هم 

و تو(بعد از سلام)

چند ثانیه

[مکث] 

نگاهت قفله تو نگاهم و اروم سرت و میچرخونی سمت بقیه که سلام بدی 

اما تا اخرین زاویه ی چرخش گردنت هنوز تو چشمای من زل زدی و 

بعد انگار یهو متوجه اطراف میشی 

به بقیه سلام میدی و میای تو..


کتاب هنوز جلوم بازه و منتظر که برم بقیشو بخونم 

"و بالجمله شجاع واقعی کسی است که افعال او به مقتضای عقل باشد و به اشاره ی عقل صادر...." آهان راستی ، من مطمئن شدم که رائفی پور قبلا این کتاب و خونده 😆 (چون از اولاش مشکوک شده بودم به این قضیه😏)چون بعضی از جاهای سخنرانیاش ازشون استفاده کرده و دقیقا از همین مثال ها که مرحوم نراقی آورده..و من بعضی جاهای کتاب صدای رائفی میپیچه تو گوشم ، و خیلی ام خوبه چون بهتر میفهممش اینجوری ، چون اون خودمونی تر توضیحیده بود.


ولی خب... یادمم نرفته که تو قرار بود برام شعر جدید بگی و وای به حالت 

اگر که

فردا بیای 

و 

شعرمو 

نیاورده

باشی... 




عاشقک بنت الزهرا (سلام الله علیها)

۹۷/۰۳/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجـ سیصد و چهارده ـنون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی