| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

عشق علی(علیه السلام) ما را به سوی هم کشانده / اصلا به جز این باوری دارم؟ندارم...

| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

عشق علی(علیه السلام) ما را به سوی هم کشانده / اصلا به جز این باوری دارم؟ندارم...

| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

مینویسم برای
شاعرترین و مهربان ترین و احساسی ترین و...
بهترین مرد دنیای زنانه ام.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

1397.3.17

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۱ ب.ظ

| بسم الله النور |


بعد از ظهر پنج شنبه 

تقریبا ۳۰ دقیقه میشه که رفتی ، برات اسنپ گرفتم و رفتی 

دوست دارم وقتی داری میری همه ی تمرکزم و بزارم رو چشمات ، اما خب.. چند دقیقه قبل از رفتنت دایی و خاله اومدن و برای همین هم مجبور بودم رعایت کنم...


دیروز تو راه خونه ی دایی اینا ، کل مسیر و روضه سیده زینب سلام الله علیها رو گوش دادم و در تمام مدت هم ته قلبم خدارو بابت بودن کنار تو شکر کردم.. بعدش هم اومدیم ارم سبز دنبالت

من 

غش میکنم 

اون

لحظه ای که

میبینم 

سر سفره ی افطار خونه ی دایی اینا، گردنت اینقدر پایین بوده که درد گرفته ، چون نخواستی ، چون با حیایی و نخواستی کسی و ببینی 

و من افتخار میکنم به داشتنت..

و من غش میکنم،البته از خنده 😆 وقتی که یه نصفه چایی دم افطار برات میارن و تو ی چایی خور برای جبران ده تا لیوان آب میخوری...

دیشب ، دیر وقت وقتی رسیدیم خونه و خواستیم بخوابیم ، رفتی و گریه کردی... بعدش هم که اومدی برای خواب ، بازم گریه کردی چون من پیرهن مشکی عزا تنم بود و.. میدونی دیگه.. یاد مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها افتاده بودی 

جفتمون نشستیم و دوتایی گریه کردیم 

به جرعت میتونم بگم ، اینطور وقتا که دوتایی نصف شبونه گریه میکنیم از غم اهل بیت علیهم السلام ، بیشتر از همیشه احساس خوشبختی میکنم...


مامان و بابات قراره برن کربلا ، ده روز . و تو کلی اصرار کردی که من بیام پیشت ، ولی خب . بابا اجازه نمیدن ده روز بمونم اونجا و دلتنگم میشن... و کلی دلیل دیگه هست که نیام ! اما گفتی خیلی ناراحت میشی اگه نیام ، و خیلی خوشحال میشی اگه بیام.. و الان من دقیقا چیکار کنم !؟ 😒 حالا ببینیم چی میشی تا شنبه. 



عاشقک بنت الزهرا (سلام الله علیها)

۹۷/۰۳/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۲)

۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۴ chefft.blog.ir 💞💕
خب روزی یبار برین به همسر گرامی سر بزنین که ناراحت نشن
عشقتون پایدار💑
پاسخ:
خب اوشون شرق تهرانن و من غرب کرج :( 

از خونه ی ما تا خونشون 2 ساعت با مترو راهه... 
کی برم؟
روزه هامو چیکار کنم؟ 
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۷ chefft.blog.ir 💞💕
دوران نامزدی شیرینیش به همین دور بودناشه
عشقتون پایدار
التماس دعا
پاسخ:
آری ، پذیرفته ایم...
محتاجیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی