| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

عشق علی(علیه السلام) ما را به سوی هم کشانده / اصلا به جز این باوری دارم؟ندارم...

| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

عشق علی(علیه السلام) ما را به سوی هم کشانده / اصلا به جز این باوری دارم؟ندارم...

| برای پسر حضرت زهرا(سلام الله علیها) |

مینویسم برای
شاعرترین و مهربان ترین و احساسی ترین و...
بهترین مرد دنیای زنانه ام.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

1397.3.1

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

| بسم الله النور |


چهارشنبه-بعد از افطار

دلم تند تند تنگ میشه ، اونقدری تند که همین دو روز پیش بود دیدمت اما همه اش حس میکنم یک هفته اس دوریم

تو وقتی از دلتنگی میگی ، میگم مجبورانیم و باید صبر کنیم و.. 

اما تو دل خودم آشوب ه 😔

روزای مسخره ی عقد ، زودتر تموم شید لطفا. 

چون من حوصله این حس و حال هارو دیگه ندارم :( 

[و در حالی که دلش برای خودش میسوزد بغص گلویش را قورت میدهد]

...

از این روزایی که این قرار لعنتی و گذاشتیم متنفرم .

قرار بود من کمتر گوشی دستم بگیرم و بیشتر به کارام برسم 

به کارام میرسم(البته نه کامل...😆) ولی

ولی

ولی

این حرف نزدنمون... برای من که عادت دارم به (هی قربون صدقه بشنوی هی...😌) سخته 


از خدا میخوام بهم تحمل بده ، نیرو بده ، و همینطور حوصله و اعصاب!(😑)

_____

آره...😒همین الان در جواب پیامی که بهت داده بودم قبل از شروع تایپ این مطلب با این عنوان که "دوستت دارم" ، زنگ زدی و ضمن گفتن یه "منم همینطور" ِِ جانانه ، فرمودی که خانوم آقا مهدی خونه نیست و تو شب میری پیشش و شارژ نداری و نت نداری و... آره... 

و من دلم گرفته و این و بهت نمیگم چراکه خونه ی دوستت کوفتت نشه 

یه همچین خانوم با شعوری هستم.. [و بعدا بیچاره اش میکند...😆]

و البته 

البته 

خودمم میدونم که وقتی از وبلاگ پرده برداری کردم و تو تونستی بخونیش کلی دعوا میشم که چرا نگفتم دلم بگرفته... خودم میدونم ، خودم خیلی باهوشم😌 

________

اره داشتم می گفتم ، و حوصله و اعصاب هم از شنیدن حرف از همه ، وقتی میگم همه شامل همه ی اونایی میشه که خودت میدونی و میفهمی حالمو... 

به هر حال 

صبورانیم و چاره ای هم نیست جز صبوران بودن.... 


شایدم بهت پیام بدم و بگم نت بزن امشب و میدونم که نت میزنی و تمام مدت باهام چت میکنی و هیچی از در کنار دوستت بودن نمیفهمی... 

شایدم نه.



عاشقک بنت الزهرا(سلام الله علیها)

۹۷/۰۳/۰۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
مجـ سیصد و چهارده ـنون

نظرات  (۱)

انشالله خوش بخت بشین ...
پاسخ:
ان شاءالله . ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی